Äntligen

Äntligen kan jag skriva ett riktigt inlägg idag,för det har varit så mycke som ska göras när man skaffar ny blogg.Jag har typ haft 3olika blogga som jag har tagit bort.Idag har jag varit hos Emma eller jag va där från fredag till söndag.Vi hade ganska kul.Igår va vi i stan och sprang runt.Men köpte inget bara en dricka.Sen i dag kom pappa och skjutsa hem mej till mamma. Sen när jag kom hem så gjorde jag matte och sen va jag med Camila så fixa vi en ny blogg åt mej och hon fixa facebook,Eller "Fixa" Hon trodde att hon inte hade men hon hade det tydligen.Hennes blogg finns det en länk till på min blogg någonstans.Jag ska fixa en tävling till alla som har bloggar(För man vinner en grej som man bara kan ha om man har blogg).I dag köpte jag ett par nya innebandy skor som är ganska snygga tycker jag iallafall. Hej då ska äta fruktsallad nu<3 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0