Äntligen design klar

Hej hej kolla min snygga design på min blogg jag älskar den jätte mycke! Fast den vart lite liten men snygg.Camila hjälpte mej.Jag ska tacka henne så mycke för det,Det uppskattas.Nu ska jag kolla på trollkarens hemlighet det är ganska kul för dom avslöjar deras trick fast det är ju assistenterna som gör allt nästan och trollkaren står bara och håller på med händerna och och massa annat.Fast trolla bort mynt kan dom göra utan assistenter fast dom fuskar ju så klart.Idag har jag varit och bowlat jag vann så klart inte,Jag suger på att bowla fast det är kul.Sen va jag med Camila och vi fixa lite med min blogg och så lite annat.Nu har jag inte något mer att skriva hejdå.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0