Träning.

I dag har dagen varit kort för att jag började skolan 09.15. Första lektionen va NO labb fast vi labbade inte vi gjorde bara något papper med frågor. Sen efter de så hade vi idrott jag Issa Angelina och Josse,Emma åkte skridskor.Eller "Åkte" vi halv åkte i alla fall.Sen när jag kom hem så åt jag lite och sen skulle jag på innebandy träning fast jag kunde inte vara med på två målet eller fysen. Men jag gjorde lite arm hävningar fast dom andra gjorde ju mera fys. Det va bara jag och Elin som inte va helt me sen va alla andra me.Sen när jag kom hem så åt jag toast och satte mej vid datorn.Just nu kollar jag på tv på något program om sånna som kan bli somna helt plötsligt. Det är ganska läskigt att somna så.Nu ska jag kolla på någonting annat och så har jag inte någonting mera att skriva. 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0