PCD 2

Helluu Kollar på PussycatDolls 2 och är med Camila.Just nu sitter vi vid våra bärbara hemma hos mej och kollar på tv.Men vi har gjort mycke annat också vi har varit ute jag tog några foton jag ska lägga upp sen. När vi va inne kolla vi på film en kort stund i alla fall jag för jag va tvungen att gå hem och äta.Vi va hemma hos henne innan hennes katt hårar jätte mycke men hon är söt en då. Min nya design har Camila gjort och bakgrunden också eller hon fixa den.Av alla tjejer i dom som försköker bli en PCD gillar jag nathalie mest av alla hon är inte så muppig som alla andra och hon sjunger as bra.De har varit 3 gånger i rad program alltså.Nu ska jag förtsätta kolla på programet och lägga upp lite bilder

Camila i dag.



Den underbara himlen!



Camila idag i mitt rum. 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0