Ont i knäna någon som vet vad det kan bero på??

Jag har as ont i knäna någon som vet vad det kan vara? Kan det vara för att jag spelar innebandy?? Hoppas verkligen att det går över. De har ju hänt förut men nu kom de tillbaks på idrotten i dag,Då vi spela innebandy basket och fotboll. De va våran sista lektion så jag bytte inte om från idrotts kläder till min kläder för jag skulle ju endå på innebandy träning efter när jag kom hem. Sen på bussen hem satt jag med Emma j och snackade med henne Casper och Lenny. Sen när jag kom hem så va mamma mag sjuk eller någonting men hon tror att de va någonting som hon hade ätit som tur va.Så jag fick laga mat sen efter det kände jag att jag inte han blogga för de vart för stressigt så jag strunta i de. Idag fick vi träna med 96-97 för att jag vet inte varför men jag va inte med på allt för mina knän! Så jag sköt lite på mål med Elin i stället. Vi kommer att få träna mera med alla 96-97 or för vi kanske måste låna dom till någon match.Hejdå skriver mera imorgon<33


Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0