Innebandy träning.

Hej hej i dag har jag varit i skolan. De va en tråkig dag vi fick inte reda på proven. På idrotten va det boll krig mellan mej Tess Tobbe Alex. Dom kasta bollar på oss och vi sprang och skrek så alla i matsals kön kolla på oss. Sen när vi fick bollar på oss kasta vi såklart tillbaks =P. Vi vågade inte gå in i salen för en Nile kom. Vi körde äcklig volleyboll. Suger på de .Jag fick vara med Addee Emelie och Josse. När vi körde basket mot Alex lag krocka jag med Alex och flög bakot och slog i mitt onda knä de va inte mysigt.Juste vi  körde inte bara volleyboll vi körde basket och fotboll också de är jag lite bättre på i alla fall. Sen när jag kom hem va det bara att packa väskan och åka på innebandy träningen. De va ganska kul faktiskt men de va bara 7 där.När jag kom hem så åt jag hamburgare mums gott!! På väg till min träning så hade vi lite brotom och så hamna vi bakom världens söl korv !!! Efter 7min typ kunde vi köra om den söliga bilen. Fast jimmy va också förskenad så de va tur. Vi hade inga 96or med i dag som vi brukar. Dom ska träna med oss ett tag för att vi behöver mera spelare på våra träningar. Vi är inte så många i vårat lag typ 15 stycken. Just nu så kollar jag på tv och ska snart logga ut men jag skriver mera i morgon pusss!!<333

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0