Igår och idag och i förr går :)

Hej hej! Jag ska börja skriva om i förr går hade jag tänkt. I förr går så va det sista dagen innan sport lovet skönt . Jag fick G på matte provet =) de va jätte kul att få godkänt i alla fall. Sen va det pankakor också vi körde vem som kunde äta mest. Jag: Tess du kommer alldrig äta mera en jag!, Jag åt 6.
Tess: Jo du jag har ätit 4 mackor 3bullar och 4 korvar en gång till mellan mål, Jag tänkte jag kommer inte ha en chans mot henne.
Issa: Vi tävlar om vem som kan äta mest, Då sa alla ja.
Det sluta med att jag och Natta åt 6 st och Emelie åt 7 Angelina 8 och Tess och Issa bara åt och åt. Jag hade jätte ont i magen efter jag hade ätit 6 medans Issa och Tess bara åt mera och mera. Det sluta med att Issa åt 11 och Tess 13 eller 14. Sen på kvällen va jag med en kompis och sov hos henne. Vi spela lite guitar hero.
Igår. Igår så va de första dagen på sport lovet och jag va hemma hos en kompis som jag hade sovit hos. Vi skulle få gäster så jag va tvungen att gå hem och duscha och fixa i årning mitt rum. Sen så satt jag och lyssna på musik. När dom kom så åt vi mat och sen så satt vi vid datorn. Sen va det ju melodifestivalen kolla inte så noga på det. Jag åt mest godis och satt vid datorn.
 Idag. Idag så har jag varit med Camila ett tag. Vi har varit ute i snön ett tag och sen så bus ringde vi lite. Sen när vi gick in så satte vi oss vid datorn som vanligt.Och sen åt jag. Nu har jag lite brotom ska på bio med Elina i nynäs vi ska se "I taket lyser stjärnorna" Det ska bli kul =).Hej då nu ska jag åka på bio.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0