Lotter

Hej hej idag vakna jag typ nio. Jag läste en stund när jag vaknade. Läser en jätte bra bok. Den heter Isprinsessan. Den är skriven av Camilla läckberg.De är en mord historia som handlar om en tjej som blir mördad i badkaret, fast de skulle se ut som de va själv mord. Fast såklart kom dom på att de inte va själv mord för att skär såren i armarna va exakt lika djupa och de skulle hon inte ha klarat med vänster om hon va höger hänt. Den är ganska bra fast den är lite svår att förstå.Igår va de ju lets dace men jag kolla inte på de. Carl jan åkte ut hörde jag han som va så cool.Jag slutade kolla när blondinbella åkte ut. Senare på dagen va vi nere vid bruket tråkigt. Sen när vi kom hem där ifrån så va jag inne en stnd och sen så gick jag och joel och sålde lotter. De gick bra har bara 3 kvar. Hejdå nu ska jag äta.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0