Vad fick jag ? ;)

Jag fick ett par hörlurar.
2 tjock tröjor (Som likna varandra) Fast en är mera "Stickad".
3 halsband alla olika.
2 present kort, ett på Gina på 250kr och ett bio kort på 130kr.
Pengar 1000kr.
En bärbar dvd med alla mina syskon.
En JÄTTE fin tröja jag hade kollat på från Veromoda, de va snällt av mamma att köpa den.
Ett pärl armband.
2 par örhängen ett par pärlor och ett par ringar som alla typ har.
ERIK GRÖNWALLS skiva, hahaha de va lite roligt att min syrra fick Calles för 2dagar sen när hon fyllde år.
Trosor och strumpor, en smink väska eller man kan ha vad man vill i den.
En tröja till som också va jätte fin.
Ett pussel tillsammans med mina syskon.(som jag inte tror jag kommer bygga xD)
En armbands belock till mitt fina armband.
Ett par Jeans leggings.

Hehe jag kommer inte på mera så om jag glömt något säg till! :D


Kommentarer
Postat av: Hissan

Kul :)

Min favorit julklapp var en dator :D

God jul!

2009-12-24 @ 22:07:53
URL: http://hissan.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Kan du gra ett header fr mitt nya blogg ?

Den heter kasskassie.blogg.se .

Jag vill att min header ska vara rosa :D

Och kan jag skicka en bild till dig som jag vill ha p min header?

Jag behver din email :D

<3

2009-12-25 @ 10:47:49



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0