En dag extra.

Hello! Jag har ungefär haft en dag längre jul lov en vad jag skulle eller typ 5 timmar xD. Vi skulle i alla fall bara vara i skolan en timme. Men sen så hade jag varit tvungen att gå upp kl 6 och vänta på bussen en timme i ösmo. Så om man räknar allt så blir de mycke tid. Men nu snöar de så mycke så att man inte vill vara ute för de är så kalt och blåser. Så fort man går ut känner man hur snön piskar en i ansiktet och hur vinden blåser bort en. Och man känner sig som en flodhäst som bara ramlar om kull och blir snöig och blöt. Men de är kul med snö i alla fall. Idag har jag inte gjort så mycke, varit inne och ute lite. Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: jennie (bloggdesign)

du hade kanske kunnat adda min msn, så pratar vi emr där: [email protected] :D

2009-12-17 @ 20:26:34
URL: http://jjenniess.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0