Skol start idag!?

Känner värkligen som om jag inte hade varit medveten om att de va skola. De va helt ok när jag väl va där men de va imorse som "skola skojar du?". Men sen va de helt okej som sagt. Men jag skulle ju järna ha lite mera sommar lov. Men men... Jag har i alla fall haft träning. Fys träning jobbigt som f**. Fast jag kommer få mycke bättre kondis om vi gör de varje gång vi har fys. Fast de va jobbig blir de bra till slut. Man blir smal,får bra kondition,och får mera muskler och känner sig friskare. Sen har jag inte gjort så mycke mera idag. Imorgon börjar jag halv tio och jag måste gå upp kvart över sju och sen måste jag ta en buss kvart över åtta. Och sen måste jag vänta i Centrum 40 min! 40 MIN! Jätte länge men jag kanske kan gå till Issa vi får se. Aja livet kan vara hårt x) men de får man väl leva med. Ses imorgon puss!♥

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0