Har photoshop nu =D♥

Idag har min statistik varit dålig... men jag fattar varför :D Ni va såklart ute i solen och myste. De gjorde jag själv med faktiskt.Riktigt skönt väder ute va de strålande sol. Imorgon tror jag de blir lika fint. Då ska jag va med Camila men jag vet inte om jag skulle på någon innebandy grej. Fast jag tror inte de jag vet inte om jag har tid. Och de va inte en så viktigt tror jag och  om de är sol tror jag inte heller de.Men jag får väl kolla hur viktigt de är. Har i alla fall varit med Camila i dag eller halva dagen för hon hade kompisar på förmiddan. Vi har inte gjort så mycke vart ute lite inne lite xD. Jag har fått photoshop nu och jag fattar typ inget. Jag lär väl mig. Men jag kan ju få lite tipps av er eller?? ;) Cs3 har jag så ni vet . Aja ses imorgon puss!♥


Kommentarer
Postat av: JULIA'S D60

sv: Tycker jag med! :D

Vad händer idag? ♥

2009-08-15 @ 10:28:56
URL: http://nikons.blogg.se/
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

Svar: Tack så mycket! :)

Har också photoshop, men använder det aldrig för det är för komplicerat :-P Så tyvärr kan jag inte ge dig några tips.

2009-08-15 @ 16:57:10
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0