Bio och Badhus.

Är jätte tröt har vart de hel degen förutom i morse. Då va jag halv pigg. Men i alla fall i morse så åkte vi till Malmö och så va vi dära ett tag typ en och en halv timme. Sen så åkte vi hem och då va vi hemma ett tag sen åkte vi på bio i Lund. Vi såg Ice age 3. De är så himmla söta figurer. Som bebisen mammutarna får. Den är bra men jag kanske är lite för gammal för den.Men jag men den kanske är mera för dom som är från 5-12. Den får ♦♦♦ av fem snea fyrkanter xD. Just nu så gör jag inget mera en att kolla på tv. Jag ska äta nu men ha de bra !!♥

Kommentarer
Postat av: Laila

Tack för din krya på dig tanke =) <3 Hur mår du idag? Bra hoppas jag :)

2009-08-05 @ 13:23:47
URL: http://lailaaziz.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0