Ute idag !

Hej! Idag har jag varit i skolan ( Jag gick hem igår fast han inte blogga). Men idag gick jag i alla fall dit. Första lektionen va elevens val. Matte eller jag bara satt men jag skulle ha pluggat spanska men jag orkade inte. Fast jag skulle bara vara där till halv för sen skulle vi ha kamratstödjar möte och typ hade de till 09.00. Och sen hade vi slöjd. Jag har trä slöjd och metall slöjd och jag höll på med en fisk i metall som skulle bli ett halsband. Den vart jätte ful tro mig! Jag fick typ alldrig hjälp men alla andra fick de före. Sen så rulla de på soligt väder och allt. Förutom att jag blev jagad av en äcklig unge. De va Issa som sa en sak till honom så jaga han mig! Ha ha jag skrek jätte mycke.Sen rulla de på :P. Sen va jag med Nellie i ösmo en stund sen så skulle vi ju med bussen vid 2 sen kom en annan kompis. Sen så skulle jag va med en kompis vi hade as kul vi va ute hela tiden och hoppa studds matta och gick runt. Sen gick vi in vid 9. Sen när jag kom in så åt jag popcorn och kolla på tv och satt vid datorn. Och nu så sitter jag här fortfarande. Men men så kan de va. Nu ska jag lägga upp lite bilder puzz hej<33


Jago dago xD.<3


Nado dado :D<3


Nu ska jag inte skriva dago jago eller något jag skriver helt enkelt jag!:)


Ha ha xD.


Mee :D<33


Ha ha vet inte hur de kunde bli så här xD<33

Kommentarer
Postat av: lillglimmer

va vacker jag blir på bild ...nooot



aja men vi hade ju skit kul idag men kan inte vi va själva i morron oxå så kan vi flumma på studsmattan

2009-04-17 @ 23:42:54
URL: http://lillglimmer.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0