Shoping dag.

Jag vill bara säga att jag bara va tvungen att vara väldigt arg i går och de kan man ju lungt säga att jag va. Men jag vill bara inte att man ska ge dumma komentarer och inte stå för vem man är. Men men åter till min dag i går och idag. Igår skulle jag ju träffa Sara som jag inte hade träffat på 9 hela år men vi var bästisar när vi va små. Sara och jag hade jätte kul och vi hade så mycke att prata om. Vi va ganska lika varandra vi gillar samma program och lite andra roliga saker. Hon va här enda till 16.00.Sen efter att jag hade varit med Sara så va jag med två andra kompisar och vi flumma runt på gatan och lyssna på JB och Mamma mia låtarna på Wilmas mobil (min syrra). De va så kul hela dagen i går. Sen när jag kom in kolla jag på andra avenyn och sen hade jag tråkigt hela kvällen ut. Men nästa dag skulle vi iväg alltså idag. Vi skulle shopa så vi va tvungen att gå upp 07.00 för vi skulle göra en grej före vi skulle shopa.Jag hade redan bestämt att jag skulle köpa en skin jacka och solgalsögon. Först så gick vi in på lite andra affärer sen gick vi in på Bikbok och där hitta vi skin jackor men jag ville inte ha någon av dom så vi gick till en annan affär.Jag ville ha en av dom men den va för dyr. Så vi gick tillbaka till Bikbok igen då hitta jag en billig som va 50% rea på och hälften på av rea priset så den kosta igentligen 600 men jag fick den för 150 de kändes som om den va gratis nästan!. Sen köpte jag en kläning på H&M den va jätte billig 50 kr. Jag köpte ett par solglasögon på H&M också för 80 kr.Så man kan säga att jag bara har köpt billiga saker de käns bra för då har man mycke pengar kvar tills nästa gång man åker i väg med en kompis då hoppas jag eller med bara mamma för dom andra är så jobbiga. Vi åt på McDonalds jag åt en kyckling hamburgare dom är jätte goda rekomenderas av mig om man ska äta där.Deras grönsaks hamburgare och BigMac & Co är också god fast man kan inte ta den varje dag då är den inte lika god man måste ju byta också. Sen när jag kom hem va de sol och sen blev de regn. Jag har inte gjort mycke idag mera efter att jag hade varit i farsta. Jag va ute en stund men sen så vart de så kalt så jag gick in och byte om till tränings kläder för jag skulle på träning. Vi hade en träning med damlaget för vi va så några som va hemma dom flesta är bort resta.Sen när jag kom hem så satte jag mig vi datorn och fota mina nya kläder som jag ska lägga upp bilder på dom sen. Just nu så dricker jag te och skriver. Nu ska jag ladda upp bilder och läsa lite andra bloggar puzz ses<33333


kläningen som är ny och solglasögonen :D.



solglasögonen !:)


Nya skin jackan :D.


Kommentarer
Postat av: Celine

Ja det var den :) Säkert mycket billigare också ;)

2009-04-09 @ 13:22:25
URL: http://celinehocaoglu.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0